کتاب های دفینه یابی ( چشم طلایی و اسرار نشانه ها )

کتاب های دفینه یابی ( چشم طلایی و اسرار نشانه ها )

کتاب چشم طلایی و اسرار نشانه ها و علائم دفینه
کتاب های دفینه یابی ( چشم طلایی و اسرار نشانه ها )

کتاب های دفینه یابی ( چشم طلایی و اسرار نشانه ها )

کتاب چشم طلایی و اسرار نشانه ها و علائم دفینه

ساختار تومولوس ها

تومولوس چیست ?

تومولوس : مزاری که برای پادشاه و یا خانواده پادشاه بوده و اتاقیست که اول بر روی زمین بنا میشود و سپس با توده ای از خاک و یا تپه ای که از سنگ تشکیل شده , پوشیده میشود . این مزار ها از طرف معماران روز ساخته میشود . نباید با نگاه بیرونی ان گول خورد , معماری عظیمی را در درونشان حفظ میکنند . پادشاه و یا افرادی که از خانواده پادشاه می مردند, با اشیایی که استفاده میکردند یا هدایایی که دریافت میکردند, در اتاق سنگی و یا چوبی ساخته شده, به همراه جسد دفن میشدند

      ادامه توضیحات در کتاب اسرار نشانه ها

      برای خرید کتاب کلیک کنید


                 





 برای خرید کتاب چشم طلایی و اسرار نشانه ها اینجا کلیک کنید

نظرات 10 + ارسال نظر
محسن شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 13:13

سلام ایا امکان اینکه سر باری بدون خمره یا دیگچه داخل خاک باشه وجود داره

arvin یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 20:03

سلام

سیدعباس هستم دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت 02:03

درصورت نیاز ادرس یا شماره را بفرماییدتقدیم کنم

سیدعباس هستم دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت 01:55

باسلام شب بخیر بی موقع مصدع اوقات شدم منو ببخش در باغ پدرم مشغول کندن ودرست کردن استخر بودیم که به اثار عجیبی برخورد کردیم بعدازیک متر لایه خاکستری یا خاک پخته به قطر حدودا بیش از بیست سانت تقریبا به مساحت تقریبی 8متردر 7 متر برخوردکردیم بعداز ان سه کوزه گلی کوچک بحالتی که جهت احتمالا روغن استفاده میشده به کوزه ابخوری نمیماند پیدا شد بعدش چهار خشت سرخ رنگ در جایگاههای مختلف پیدا شد بعدازان چندسنگ بزرگ که مشخص است تراش خورده باشکلهای متفاوت ایا به نظرشما دراینجا امکانش هست که اموالی مخفی باشدالهی به حرمت امام حسین خداعاقبت بخیرت کندکه کمک میکنید به یک عده ادمهایی که واقعاگرفتار این جریانات هستند

محمد چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 15:03

سلام استاد من 3تپه تومولوس پیدا کردم که از کوچک به بزرگ منتهی میشه خاکش بسیار نرم و رنگش زرد روشن به نظرتون از کدوم سمت باید حفاری کنم .عکسشم دارم اگه خاستید

میثم سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 16:34

سلام استاد من ی جایی چن تا تومولوس پیدا کردم ک هر کدوم جنس خاک شکلشون یکی نیست یکیش روی تپه کلا دیوارچین ولی بک متر پایین ترش کلا روی تپه سنگ سفت یکیم هشت متر خاک بعد ی تخته سنگه این تومولوسه یا ن لطفا کنین جواب بدین

جعفر پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 22:18

سلام استادتپه ای داریم ب اسم شترخاب 10سال پیش توسط عده ای افرادناشی اثارعلاعم ازبین رفته الانم هیچ اثاری نمونده 3تاتونل زیرتپه هس ستاشم پره خاکه نمیدونیم مال این تپه کدام قسمته چ کاربایدبکنیم لطفاراهنماییمان کن ممنون

فرهاد جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 03:35

سلام استاد
آیا امکان داره یک تومولوس اتاق اصلی ش در عمق ۱۲ متر باشه ممنون می شم کمکم کنید.

سعید یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 10:56

ازکجا بدونیم تومولوس مال چه دوره ای یه

سعید شنبه 27 دی 1393 ساعت 01:43

سلام استاد سؤالی داشتم که دوست دارم محبت کنید جواب بدید در همین وبلاگ برای عموم اگه اشکالی نداره. سوال اینه: موقعیت خورشید نسبت به درب ورودی تومولوس در کدامیک از جهات چهارگانه قرار دارد؟ شرق یا غرب یا شمال یا جنوب یا در جهات دیگر؟ لطفا مشخص بفرمایید. ممنون میشم

سلام با توجه به فرهنگ و دوره تاریخی تومولوس درب تومولوس ها یا از طرف شرق یا از طرف غرب است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد