کتاب های دفینه یابی ( چشم طلایی و اسرار نشانه ها )

کتاب های دفینه یابی ( چشم طلایی و اسرار نشانه ها )

کتاب چشم طلایی و اسرار نشانه ها و علائم دفینه
کتاب های دفینه یابی ( چشم طلایی و اسرار نشانه ها )

کتاب های دفینه یابی ( چشم طلایی و اسرار نشانه ها )

کتاب چشم طلایی و اسرار نشانه ها و علائم دفینه

نشانه جوغن در سنگ متحرک


اگر چندین جوغن بر روی یک سنگ یا صخره متحرک دیدید . مثل سنگی در زمین کشاورزی یا بیابان که قابل حرکت باشد نشانه چندین قبر است که در همان حوالی موجود است قبرها را مثل شکل بالا پیدا می کنید و بعد از پیدا کردن اولین قبر بقیه قبرها رو به عقب هستند برای پیدا کردن فاصله بین قبرها نیز باید فاصله بین جوغن ها را اندازه گیری کرده و هر یک سانتیمتر را یک متر محاسبه کنید

اگر یک جوغن روی یک صخره دیدید که یک خط به آن جوغن وصل بود نشانه قبر یک فرد بلند مرتبه است . فاصله بین نشانه تا قبر را مثل شکل بالا محاسبه می کنیم

خوک و بچه خوک


خوک یکی از مهمترین علامتها برای دفینه است و یک علامت کمیاب است . بعضی ها می گویند که خوک سفید علامت نقره است  اگر بچه خوک روی سنگ به صورت پراکنده حک شده جهتی را که خوک بزرگ نگاه می کند با جمع تمام خوکها باید بررسی شود .اگر خوک جلو و بچه خوکها پشت سرش صف ایستاده اند مسیری که همه اش آنجا را نگاه می کند را بررسی کنید. دفینه خوک سخت و در عمق زیاد است .از یک جهت علامت خوک و بچه ها با مرغ و جوجه ها شباهت دارند. اگر از این علامت ها دیدید به هیچ عنوان خراب نکنید

علامت سنگ قورباغه


قورباغه خصوصیات واضحی دارد و مهم ترین آن، جهش به سمت جلو می باشد و معمولا باید در کنار یک رود یا برکه ای آب قرار داشته باشد و این علامت علامت آخر نیست و باید به سمت جهش آن به دنبال نشان بعدی باشید. ضمنا یک خصوصیت دیگر آن گرفتن طعمه از راهی دور می باشد و به همین منضور اگر قورباقه رو به رودخانه قرار داشت، اصلا تعجب نکنید و فکر نکنید که هدف نهایی در آب می باشد! بلکه هدف آن طرف آب بوده و در آنجا باید به دنبال علامت آخر باشید . ضمنا بعضی ها نیز به حالت چشمان قورباغه اشاره داشته و توجه ویژه ای به آن دارند و معتقدند که چشمان قورباغه، به دو طرف مختلف نگاه می کنم و میتواند نشانگر دو هدف باشد. در کل باید به تمام اجزاء آن دقت کافی داشته باشید، چرا که می تواند در یافتن نقطه نهایی، به شما کمک موثری بنماید.

سنگ نگاره کانال


وجود سنگ نگاره و علامت کانال بصورت حکاکی کاملا واضح و دارای گودی، در مناطق مختلف، معانی مختلفی داشته که باید با بررسی دقیق منطقه و نیز مشاوره با افراد با تجربه و کار بلد مفهوم آنها را بیابید.

- در حالت اول می تواند نشان دهنده یک منبع آب آن در نزدیکی محل سنگ نگاره، می باشد.

    2- در حالت دوم می تواند نشان دهنده یک مقبره ( گور دخمه صخره ای ) در آن نزدیکی بوده و این مقبره در داخل یک غار یا اتاقکی صخره ای می باشد و دهانه آن را بسته و پلمپ نموده اند.

    در این حالت باید درون کانال حکاکی شده آب بریزید و مسیر حرکت آب به خارج از سنگ، مسیری است که باید به آن طرف رفته تا محل مذکور را بیابید.

    3- در حالت سوم مقبره ای درون یک غار با دهانه کوچک می باشد که خود این سنگ یا صخره در جلوی دهانه ورودی قرار گرفته و راه را مسدود نموده است (توجه داشته باشید که در اینصورت، این نشانه آخر خواهد بود)

    4- در حالت چهارم علامت وجود مقبره ای است، بسته شده که در روبروی آن قرار داشته و محل مورد نظر دارای حداقل دو شیب تند در طرفین می باشد و باید در بالای برجستگی، به دنبال آن بگردید.

    5- در موارد دیگر می تواند نشان دهنده یک سد و محل انباشته شدن آب یا محل جلوگیری از نفوذ آب باشد.

    البته در مواردی هم دیده شده است که این نوع سنگ نگاره، اشاره به وجود معدن سنگ و یا محل ورود و شروع محدوده منطقه ای صنعتی در گذشته بوده است.

سنگ دوربین


اگر بر روی سنگی بزرگ و ثابت که انگار آنرا بصورت ایستاده کاشته اند، سوراخی که آنطرف آن را بتوان دید، ایجاد شده باشد، در آن محل قبری مهم وجود دارد که معمولا عمق چندانی ندارد و به این نوع نشانه، اصطلاحا سنگ دوربین یا (دوربین سنگ) هم می گویند.

باید توجه داشته باشید که این قبر در زیر این سنگ یا حول و حوش و اطراف آن نمی باشد و برای یافتن محل دقیق قبر ، می بایست از سمتی که سوراخ ایجاد شده بر روی سنگ، کمی قطرش بیشتر است، به داخل سوراخ نگاه کنید، بدون آنکه صورت و چشم خود را به آن بچسبانید.

حداکثر حدود 70 متر جلوتر، باید جایی باشد که چند سنگ بزرگ را بر روی هم چیده باشند و یا صخره ای بزرگ وجود داشته باشد که جلوی آن یک فرو رفتگی وجود داشته باشد.

در محل مورد اشاره قبری وجود دارد که عمق آن زیاد نمی باشد و توجه داشته باشید که احتمال وجود یک خمره سکه در مجاورت و کنار قبر بسیار زیاد است.

نشانه سنگ صندلی


اگر در جایی که آرنج قرار می گیرید علامتی وجود داشته باشد احتمالاً روبروی سنگ باید یک برجستگی کوچک (تل خاکی) باشد که دفینه در داخل آن است

اگر سنگ صندلی در داخل غار باشد و در اطرافش کنده کاری های گرد و دایره شکل باشد ، گنجینه یک حاکم یا رئیس در داخل صخره های غار ، اتاق های مخفی وجود دارد که معمولاً در کف غار می باشد . البته دیوارهای غارحتماً  باید بررسی شوند و فراموش نکنید که کف غار را نیز بررسی نمایید . در حالتی که در روبری سنگ صندلی دره ایی وجود داشته باشد اگر روی صندلی نشستید و پاهایتان به زمین خورد ، دفینه درست زیر پای شما قرار دارد.

اگر در سنگ صندلی هر دو تکیه گاه دست موجود بود. می تواند دفینه در روبروی صندلی در داخل چاهی باشد و اگر یک دسته داشت به سمت آن دسته را دقت کنید . و در آخر اینکه اگر سنگ صندلی به اندازه نشستن دو نفر باشد ، دفینه در زیر خود صندلی بوده که با ساروج یک درپوش دارد

علامت پا

 

مفهوم علامت پا برهنه :

اگر رد پای راست باشد به سمت انگشتان پا و متمایل به سمت راست باید بررسی شود
اگر رد پای چپ باشد به سمت انگشتان پا و متمایل به سمت چپ باید بررسی شود
اگر رد پای چپ و راست درکنار هم باشد در جهت پاها باید نگاه کرد. (در جهت پاها مکانی که با سایر قسمتها متفاوت است باید بررسی شود.)
گفته میشود که اگر یک پا باشد گنج نزدیکتر و اگر دو پا باشد گنج دورتر است ، همچنین اگر فقط پای چپ باشد دفینه نزدیکتر و برای پای راست کمی دورتر خواهد بود
معمولا برای پای چپ 3 الی 7 و برای پای راست 10 قدم به جهت انگشت ها محاسبه می گردد
جایی که ردپا وجود دارد،  احتمال اینکه بتوانید دفینه ای را پیدا کنید، بسیار  زیاد است
ضمنا اگر نزدیک انگشتان به اندازه نخود یک حفره وجود داشته باشد و یا یک یکی از انگشتان پا وجود نداشته باشد یا علامتی داشته باشد، در اینصورت 40 الی70 قدم و در مواردی هم می توان 111قدم به سمت جلو برویم و یقینا یک گنجینه وجود دارد مگر آنکه در گذشته دور یا نزدیک به تاراج رفته باشد
شایان ذکر است، یافتن رد پا در داخل اتاقک یا راهرو و غار و زیر زمین، بصورت بالا محاسبه نمی گردد و بسته به محل و طرز قرار گرفتن و نیز علائم موجود در کنار یا داخل آن، تعبیر و تفسیر مخصوص به خود دارد
و آخر اینکه چنانچه در داخل کف پا علامت ضربدر یا بعلاوه و یا حتی یک نقطه یا سوراخ وجود داشت ، هدف در زیر آن است
برای کسب اطلاعات بیشتر و کاملتر، به کتاب چشم طلایی و اسرار نشانه ها  مراجعه نمایید

 

  کتاب چشم طلایی و اسرار نشانه ها

نماد علامت دست در باستان شناسی

علامت دست




این علامت چند حالت دارد که باید به آن دقت نمایید(آیا دست راست و یا دست چپ است؟و…)دقت کنید که اگر انگشتی با بقیه فرق داشته باشد یا کج شده باشد آن انگشت جهت را به شما نشان می دهد.

دست باید نشانه دیگری هم داشته باشد ، پس آن انگشتی که کج است به نشانه آخر اشاره دارد. وقتی در کنار دست علامت های دیگری باشد (مانند سوراخ و…) هم می تواند جهت را نشان بدهد و عمق هدف را تعیین می نماید.

معمولاً یونانی ها از دست برای قسم ،آنهم بصورت برجسته استفاده می نمودند و وقتی باهم گنجینه ای را مخفی می کردند بدین صورت قسم می خوردند و یا بقولی هم قسم می شدند.

اگر اطراف دست علامت دوم نباشد (مانند: یک خط یا نقطه وسوراخ و…) برای دست راست 25 قدم و برای دست چپ 5 قدم به سمت مسیر انگشتان باید بروید.

اگر دو دست باشد قسم است و هم میتواند مربوط به دعا نمودن ونیایش باشد.

اگر در داخل دست علامت + یا ضرب باشد صد درصد علامت دفینه است. در این حالت اگر در داخل دست راستی که انگشتان از هم باز شده اند علامت + یا ضرب باشد به سمت انگشتان 19 الی 25 قدم بروید و به دنبال نشان آخر باشید.

در همین حالت اگر انگشتان بسته باشد و فقط انگشت اشاره باز شده باشد ، 40 الی 70 قدم به سمت جایی که اشاره می کند ، هدف قرار دارد.

در کل دست نشانه آخر نیست و باید یک علامت دیگر را پیدا کنید که آن علامت تمام کننده است




نماد علامت مار در باستان شناسی

نشان مار





نشان مار : اگر مار برجسته در سنگ مزار نباشد مطمئنا نشان دفینه می باشد . ولی برجستگی ها سر ان اندازه گیری شود . پول مار باز با محاسبات مخصوصی پیدا میشود . ماری که در اینجا می بینید مار بالا رونده می باشد . اندازه گیری درازای این نیز لازم میباشد . در جهت حرکتش امانتی وجود دارد . مارهای دیگر ممکن است در سنگ و یا خاک باشند . ولی این فقط در سنگ و یا دفینه هایی می باشد که در غارها گذاشته شده اند . در نشانه ها و به خصوص مارها نمیتوان مکان صد در صدی مشخص کرد . دلیلش این است که نمیشود به طور قطعی اطلاعات پنهانی را درک کرد . نشانه های مار انقدر گستردگی دارند که هر تعریفی که به صورت حفظی انجام میشود خواننده را قطعا گمراه خواهد کرد . اینطور بگوییم که مار حیوانیست که وقتی  میترسد فرار میکند و خزنده میباشد . از طرفی لانه ی مار همیشه سوراخها میباشد . با این حال به شما یک سرنخ میدهم . دهان مار به حالت باز دیده میشود . در پشت ان به دنبال  امانتی باش . یک بار دیگر دقیق نگاه کن اگر دهان مار بسته باشد در جهت جلوی ان حتما یک سوراخی پیدا میشود.


توضیخ و تفصیر کامل در کتاب اسرار نشانه ها  می باشد



نشان لاک پشت


لاک پشت نماد چیست ؟ نشان لاک پشت نشانی حساس به محیط اطراف می باشد و تابع ان می باشد از زمانهای گذشته تا امروز در بین اقوام مختلف استفاده شده و روی پوست ان نقش های مختلف کشیده شده و این به خاطر تمثیل اینده بوده و مخصوصا لاک پشت هایی که علامت صلیب میباشند نشان مزار می باشند.

از گذشته تا به امروز هر حیوانی در هر تمدنی معنا و ارزش خاصی دارد و مهارت در این است که این معنا را درک کنیم.

اگر از این جهت نگاه کنیم لاک پشت در فرهنگ ما (ایران) چه چیزهایی را معنا میدهد ؟

لاک پشت بیشتر پیروزی عزم را معنی میدهد . در این صورت دفینه ممکن است در عمق زیادی بوده و محاسبات سختی داشته که هوش انسان را به چالش میکشاند ولی نشان تثبیت کردن نقطه را هم داده است .

لاک پشت حیوانیست که خانه اش را در پشتش حمل میکند. موجودی است که به هیچکس مختاج نبوده و زیر مال دنیا نیز له نشده است به همین دلیل زیر سنگ ایستاده ای که فکرش را هم نمیکنید . یا زیر تخته سنگی که نمای ساده ای داشته اما به خوبی پرورش یافته و یا دفینه اش در داخل سنگی مخفی میتواند باشد .

لاک پشت نماد خرد می باشد. عمری طولانی و تجربه زیادی دارد . انسانهایی که میتوانند زندگی را مثل یک کتاب بخوانند  اگر از زندگی شان درس گرفته باشند خردمند می شوند. لاک پشت نیز به دلیل عمر طولانی اش از طرف انسانها به عنوان نماد خرد مورد قبول واقع شده است . به این دلیل همانطور که در بالا نیز اشاره کردم اشخاص با تجربه میتوانند به دفینه برسند.

در مکانهایی که اب سنگ و خاک در یک جا باشند باید به  دنبال درپوش بود. میتواند درپوش را مستقیم نشان دهد یا با نشان کمکی و دوم هدف را نشان میدهد  مثلا نشان دوم میتواند مار باشد.

توصیحات بیشتر در کتاب چشم طلایی و اسرار نشانه ها موجود است

کتاب چشم طلایی و اسرار نشانه ها


نشان عقاب


در طول تاریخ و حتی در این دوران از عقاب بعنوان نماد قدرت ، حاکمیت و نشان استفاده شده است و هنوز هم در هر جامعه استفاده می شود
و زمانی که هدف استفاده اینها باشد به طور گسترده ای از این نماد استفاده شده است
ما شاهد این هستیم که عقاب در بسیاری از مناطق از جمله ساختمان ها ،معابد، سکه ها، مورد استفاده قرار گرفته است
به همین دلیل است که نماد عقاب نه نشان قبر است و نه نشان دفینه ، بخاطر اینکه دفینه ها بیشتر در قبور پیدا شده است و ما مجبوریم از قبور صحبت کنیم
نزدیک به هزار سال است که در ایران مرده ها را بدون مال دفن می کنند و از طرف دیگر هزار سال سرقت قبرها باعث شده تا هر روز از تعداد قبرهایی که هدیه داشته باشد کم شود .و میشه گفت همه قبر های راحت تخلیه شده است و قبر هایی که مانده اند از نوع سخت است و به این راحتی نمیتوان آنها را پیدا کرد

آن قسمتی که مربوط به موضوع ما میشود این است که اگر عقاب در سنگ ثابت باشد مهم است اطراف را جستجو کنید . در سنگ ثابت نشان قبر است که گنجینه با ارزشی دارد


توضیخات کامل در کتاب اسرار وجود دارد